Kia‘nın EV3 elektrikli kompakt SUV modeli, pratik ve keyifli bir sürüş deneyimi sunmayı hedefliyor. 2024’te piyasaya sürülecek olan EV3, geniş bir ön cam, asimetrik açılara sahip kare tekerlek kemerleri ve bağlantısız C sütunu ile dikkat çekiyor. İç mekanda çevre dostu malzemeler ve ayarlanabilir mini masalar bulunacak.
Hyundai Ioniq 5 N, 2024’te piyasaya sürülecek ve performans olarak 478 kW/650 PS güce ulaşacak. Aracın içinde, standart modele göre 20 mm daha alçakta yer alan kova koltuklar ve arka difüzörde turuncu aksanlar yer alacak.
Hyundai Ioniq 7 ise, Hyundai Motor Grubu‘nun E-GMP platformunu kullanan bir başka dikkat çekici model. 2024’te piyasaya sürülecek olan bu araç, otomatik sürüş teknolojileri ve 350 mil menzil beklentisi ile dikkat çekiyor. İç mekanda Ioniq 6’dan ilham alınması bekleniyor.
2025’te Hyundai Grubu’nun yeni nesil EV platformları eM ve eS piyasaya sürülecek. eM, tek şarjla menzilde %50 iyileşme sağlarken, eS ticari amaçlar için tasarlanacak.
Land Rover‘ın tamamen elektrikli Range Rover modeli, 2024’te üretime girecek. 400 mil yaklaşık menzil ve 800 volt hızlı şarj özelliği ile bu model, markanın sessiz ve konforlu bir sürüş vaadi sunuyor.
Ford Explorer EV, 2024 yazında piyasaya sürülecek ve Volkswagen’in MEB platformunu kullanacak. 335 mile kadar menzil ve 201 ile 335 bhp arasında değişen motor seçenekleri sunacak.
Polestar 4, arkasında pencere yerine yüksek çözünürlüklü bir ekran bulunduran, aerodinamik bir SUV coupé. Bu model, 350 mile kadar menzil vaadiyle dikkat çekiyor.
Porsche Macan EV, Porsche’nin ikinci elektrikli aracı olarak 2024’te piyasaya çıkacak. 603 bhp’ye kadar güç ve en az 310 mil menzil sunacak.
Jiyue Robo 02, Geely ve Baidu ortaklığının JiYue ROBO-1’den sonra ikinci arabası. Baidu’nun geniş kapsamlı otonom sürüş yeteneklerinden önemli ölçüde yararlanacak olan bu araç, Geely’nin etkileyici SEA mimarisine dayanacak. Bu da en az 800 volt elektrik sistemine, 400 kW üzerinde güce ve devasa bir merkezi ekrana işaret ediyor.
Nimbus One EV, şehir içinde rahat bir sürüş deneyimi sunan iki kişilik, üç tekerlekli bir elektrikli araç. Sadece 10.000 doların altında bir fiyatla piyasaya sürülecek olan bu araç, 0’dan 30 mil/s hıza sadece 3 saniyede ulaşabiliyor ve 93 mil menzile sahip. Ayrıca, 370 mil/galon benzin eşdeğeri tüketim verimliliği ile dikkat çekiyor. Ön hava yastıkları, ABS, ADAS ve çelik çerçeve gibi güvenlik özelliklerine sahip olan Nimbus One, ev tipi prizden 5.4 saatte doldurulabilen 9 kWh’lik değiştirilebilir bir bataryaya sahip. İki farklı modeli bulunan Nimbus’un One versiyonu saatte maksimum 50 mil, One S versiyonu ise 75 mil hıza çıkabiliyor. Özellikle dar ve motosiklet genişliğindeki tasarımıyla trafiğe uyum sağlayarak dikkat çekiyor.
BMW i4 2024, Alman otomobil üreticisi BMW’nin büyük ilgi gören modellerinden biri. 2024 modeli, hafif bir yenilenme ile daha da iyi hale getiriliyor. Test sürüşleri sırasında kamuflajlı olsa da, dış tasarımında büyük değişiklikler beklenmiyor. Radarın bir tarafında yer alan ızgaralar, tampon tasarımı ve yeni LED imzalı farlar dikkat çekiyor. Arka tampon ve yenilenen arka ışıklar da değişiklikler arasında. Mevcut i4 modeli 80 kWh’lik bir batarya ile 365 mil menzile sahip, ancak BMW’nin bu menzili artırarak Model 3 Long Range’ın 391 mil menziline yaklaşmasını bekleyebiliriz. Ayrıca, yeni iDrive 9 bilgi-eğlence sistemi de bu modelde yer alacak.